
Energetika
i infrastruktura

Energetika
i infrastruktura

Energetika
i infrastruktura
Energetika
i infrastruktura

U više od tri desetljeća iskustva rada na nizu vrlo zahtjevnih energetskih i infrastrukturnih projekata ING-GRAD je u raznovrsnom popisu projekata uspio zaokružiti cijeli proces energetske proizvodnje.
Projekti su to izgradnje, rekonstrukcije, sanacije i dogradnje vjetroelektrana i termoelektrana, elektrana na bio pogon te infrastrukturnih objekata. Na samom kraju energetskog kruga nalazi se i niz benzinskih postaja najveće hrvatske naftne kompanije INA – industrija nafte d.d.
Rad na ovim projektima kompleksan je upravo zbog izazovnog terena koji je u mnogo slučajeva teško dostupan, a radovi obuhvaćaju sve od izgradnje pristupnih cesta i putova do masivnih betona.
Geomehanički i zemljani radovi odnose se na izvođenje armiranobetonskih pilota koji se buše u tlu te se armiraju posebnim armaturnim koševima ili čeličnim profilima koji se ugrađuju u bušotine i zapunjavaju betonom. Na taj se način na tlu koje nije povoljno za temeljenje izrađuje skeletna konstrukcija u zemlji koja omogućava nosivost čitavog objekta u nastajanju.
Kod izvedbe kanalizacijskih sustava riječ je o takozvanim linijskim objektima koji se razlikuju od gradnje klasičnih građevinskih objekata. Objekti su to koji se kontinuirano razvijaju na zadanim trasama u najčešće naseljenim područjima te podrazumijevaju, osim izgradnje same trase, izgradnju popratnih objekata, gravitacijskih i tlačnih kolektora te sanaciju prometnica oštećenih tijekom radova.
Kod izgradnje infrastrukturnih i energetskih objekata potrebno je osigurati pristup gradilištu i samom objektu pa se u tom slučaju grade privremene makadamske pristupne ceste koje nastaju prvenstveno za dovoz i odvoz materijala, protok opreme i ljudi, a u konačnici se uređuju kao trajna prometna infrastruktura novoizgrađenih objekata.
Investitor
Kermas Istra
Kategorija
Infrastruktura
Most koji povezuje poluotok Monumenti i otok Sv. Katarina dugačak je 233,95 m, a sastoji se od dvadeset i jednog raspona dužine od 6,95 m do 8,10 m, ukupne širine 4,5 m. Sama rekonstrukcija mosta sastojala se od izrade novih pilota promjera 50 cm i skrivene nove horizontalne armiranobetonske konstrukcije unutar gabarita postojećeg mosta uz kompletno učvršćenje izvorne armiranobetonske konstrukcije. Izvedena je i nova kolnička ploča širine 6 m, koju čini kolnik širine 5 m te zaštitni rubnjaci s obje strane mosta. Pri izvođenju radova sam pristup izvedbi bio je otežan iz jednostavnog razloga što se objekt nalazi neposredno iznad mora, a većina radova sanacije morala se izvoditi s pontona.